Brak produktów w koszyku

Wysyłka i zwroty

[Rozmiar: 9277 bajtów]Transport:
Zamówiony towar wysyłamy firmą kurierska "DHL".
Ilość paczek jest uzależniona od objętości zamówionego towaru. W związku z możliwością pakowania towaru jednego w drugi nie ma możliwości obliczenia ilości paczek przy wystawianiu dokumentu. Koszt jednej paczki wynosi 18 zł netto, to jest 22,14 zł brutto.

 

Opłata za przesyłkę następuje bezpośrednio u kuriera doręczającego. 
Termin dostawy towaru pod wskazany adres wynosi zazwyczaj 1-3 dni roboczych. 

Zwroty:
Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (t.j. Dz. U. 2012, poz. 1225);
2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
6) dostarczania prasy;
7) usług w zakresie gier hazardowych.
Wyżej opisane uprawnienie nie znajduje zastosowania do osób nie będących konsumentem w rozumieniu przepisu art. 22(1) kodeksu cywilnego.


Reklamacje:
W przypadku dostawy kurierskiej za uszkodzenie odpowiada firma kurierska. Prosimy o sprawdzenie towaru w obecności kuriera i spisanie stosownego protokołu w przypadku uszkodzenia towaru.
Reklamacje dotyczące wad fabrycznych przyjmujemy po dostarczeniu reklamowanego towaru do naszej siedziby.

WZÓR KARTY GWARANCYJNEJ

 

Ustawienia | 
Copyright © 2010 Prusakowski
wykonanie: salonstron.pl